سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
آیت الله"سید علی حسینی اشکوری

حوزه/نماینده مجلس خبرگان رهبری معتقد است مکتب اهل بیت (ع) پیرو دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم است که تاریخ این را ثابت کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حسینی اشکوری " نماینده مجلس خبرگان رهبری در هشتمین وبینار هشتم سی و هشتمین کنفرانس وحدت اسلامی که امروز (سه شنبه) برگزار شد، گفت: حضرت امام خمینی (ره) از همان روزهای آغازین جمهوری‌ اسلامی ایران بر روی مسئله فلسطین تاکید داشتند. هرچند که در طی این سال‌ها بزرگان و علمای دین در برابر اشغال سرزمین فلسطین موضع‌گیری کردند، ولی تأکید بر مظلومیت مردم فلسطین توسط امام راحل بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: جنایاتی که در طی این چند ماه اخیر توسط رژیم غاصب اسرائیل در حق مردم مظلوم غزه صورت گرفته است، به سبب کشتار وحشیانه مردم مسلمان در طول تاریخ بی‌مانند است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نهضت جمهوری اسلامی برخاسته از مکتب ائمه است، تصریح کرد: عالم اسلام باید خوانش جدیدی از مذهب و عقیده داشته باشد تا بداند آن مکتبی که دولتمردان کشورهای اسلامی را وادار می‌کند از مظلوم دفاع کنند، چه می تواند باشد؟ چرا که ما شاهد هستیم بسیاری از کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مسلمانان غزه نه تنها سکوت کرده و بلکه از رژیم غاصب اسرائیل حمایت هم می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اشکوری تاکیدکرد: مکتب اهل بیت (ع) پیرو دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم است و تاریخ این را ثابت کرده است.

وی‌ با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در تهران گفت: این تجاوز، پیام روشنی دارد مبنی بر این که منطقه را دچار آشفتگی کرده و جنگ غزه را به جنگ جهانی تبدیل کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: ایران تعدی به کشور و مهمانش را نخواهد پذیرفت و رژیم غاصب اسرائیل بداند که قطعاً پاسخی درخور دریافت خواهد کرد.

تنظیم: بهزاد محمدباقری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha